sobota, 17 sierpnia 2013

Teksty na grawer


W dzisiejszym wpisie obiecane przykłady napisów, które można wygrawerować w Waszych obrączkach.
By ułatwić poszukiwania idealnego napisu, zaproponowane tu teksty na grawer zostały podzielone na kategorie, które prezentujemy poniżej.

Grawer tradycyjny
Najczęściej spotykanym napisem jest imię i data ślubu – panna młoda ma wygrawerowane imię męża, a pan młody imię żony. Zamiast imion możecie umieścić Wasze inicjały, wtedy możecie mieć identyczne napisy.

Krótka sentencja
Część par zamiast imion i dat decyduje się na wygrawerowanie krótkiego napisu nawiązującego do siły, trwałości i wyłączności ich uczucia, np.:

Całym sercem
Chcę się z Tobą zestarzeć
Data poznania się + Nadal wybrałbym Ciebie
Do końca życia
Dwie dusze, jedno serce
Dzięki Tobie szczęśliwa/szczęśliwy
Dziś. Jutro. Zawsze
Dziś i na zawsze
Dziś też Cię kocham
I ślubuję Ci miłość...(data)
I żyli długo i szczęśliwie
Idealna Para
Istnieje kto kocha
Ja Ciebie też + data
Jedno życie, jedna miłość
Jesteś sensem mojego życia
Kiedy spojrzysz - pamiętaj
Kochaj, jeśli chcesz być kochanym
Kochałem, kocham, będę kochać
Kocham Cię
Miłości nie udowadnia się słowami
Miłość jest istotą życia
Miłość jest największą przygodą
Miłość nie ustaje
Miłość odkrywa się kochając
Miłość to TY kochanie
Moja miłość, moje życie, mój przyjaciel
Moja lepsza połowa
Moja prawdziwa miłość
Moje serce kocha Twoje
Moje serce należy do Ciebie
Moje spełnione marzenie + imię
Mój najlepszy przyjaciel + data
Na zawsze razem
Na zawsze Twój/Twój
Na zawsze, amen
Pamiętaj
Początek wieczności
Prowadź mnie
Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość
Radość bez końca
Szczęście jest wyborem
Ślubuje Ci + data
Tak
Tak się idzie do gwiazd
To dopiero początek
To jest właśnie odwaga
Ty i Ja
Ty i tylko Ty
W końcu cię znalazłem (znalazłam)
Warto było czekać
Wybrałem (wybrałam) Ciebie
Z miłością...imię i data
Zakochani... Nierozłączni
Zapisani w gwiazdach
Zawsze tak na mnie patrz

Teksty lub tytuły polskich piosenek:
Część par decyduje się na wygrawerowanie na obrączkach fragmentu ulubionej piosenki, np. takiej, która towarzyszyła ich poznaniu lub stała się ich ulubionym utworem muzycznym. Taki grawer na obrączkach mógłby wyglądać następująco:

A ja będę Twym aniołem
Jesteś częścią mnie
Jesteś lekiem na całe zło
Małe szczęścia
Moje serce pełne Ciebie
Niepokonani
Prócz ciebie nic
Twoja dłoń stały ląd
Tylko mnie kochaj
Tylko Tobie
Wielka Miłość
Z kimś takim jak Ty
Z Tobą chcę oglądać świat
Zawsze Tam Gdzie Ty
Żeby szczęśliwym być

Teksty lub tytuły angielskich piosenek:
Wygrawerowany napis może być równie dobrze fragmentem zagranicznej piosenki. Upewnijcie się przedtem, że wybrany przez Was tekst na grawer nie zawiera błędów;) Garść propozycji tutaj:

All I Want is You
All My Love
All you need is love
Always on My Mind
And nothing else matters
Forever in love
Forever in my heart
Happily Ever After
Happiness is a choice
I Do
I finally found you
I love you
I made a wish and you came true
I promise
I will always love you
I'll Stand By You
Let's grow old together
Life has begun (data ślubu)
Love is all we need
Love is the greatest adventure
Love Me Tender
More today than yesterday
My best friend (data ślubu)
My heart is yours
My life began with you
My love, my life, my friend
My True Love
One life one love
Today, Tomorrow, Forever
With you always
Without You I´m nothing
You and me
You are the love of my life
You're the answer to my prayers



Z przymrużeniem oka
Teksty na grawer nie muszą być poważne, choć pewnie chcielibyście, by Wasz przyszły małżonek poważnie traktował Wasze uczucie i ślubne zobowiązania:) Do mniej typowych napisów do grawerowania należą:

Bądź grzeczny/grzeczna
Ciąg dalszy nastąpi...
Jesteś na mnie skazana/skazany
Jeśli zdejmiesz, włączy się alarm
Koniec z dietami!
Niech moc będzie z Nami
Po raz pierwszy, po raz drugi, sprzedano!
STOP – zajęta/zajęty
To jest właśnie odwaga
Umowa to umowa
Włóż z powrotem
Wow... jesteśmy małżeństwem
Zmusił/zmusiła mnie (imię i data)

Dwie połówki
Ciekawym pomysłem będzie sentencja podzielona na pół i wygrawerowana na obu Waszych obrączkach, bądź symbol podzielony na pół np.

męska: Całym sercem... /damska: ...do końca świata
męska: Gdzie Ty... /damska: ...tam ja
męska: Kochać... /damska: ...i być kochanym
damska: Miłość... / męska: …to MY
męska: Serca złączone... /damska: ...w jedność uchwycone
męska: Składam serce... /damska: ...w Twoje ręce
męska: Własność Magdy /damska: Własność Wojtka
damska: Zakochani... /męska: ...nierozłączni
męska: Zawsze Młodzi /damska: Zawsze Razem 



źródło: http://www.wsliwinski.pl/


5 komentarzy:

  1. Dziękujemy za inspirujący tekst.
    Sentencja ta, zarówno w języku polskim, jak i w łacińskim, może zostać podzielona i wygrawerowana po połowie na obu obrączkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecamy odsyłacz do fragmentu Pisma Świętego. Zawsze się zmieści :). A o lepsze słowa trudno

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyno, wartościowy pomysł! Dziękujemy za cenną wskazówkę, postaramy się uzupełnić wpis o taką kategorię lub dodamy oddzielny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe propozycje tekstów :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń